Η σωστή οργάνωση και διαχείριση του γραφείου σας διασφαλίζει ότι οι εργασίες της επιχείρησής σας θα υλοποιούνται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, δηλαδή άμεσα, ποιοτικά και με τη χρήση λιγότερων πόρων. Η υποστήριξη που σας προσφέρω αυξάνει την αποδοτικότητα των στελεχών, τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησής και διευκολύνει τη λήψη σωστών αποφάσεων.
Υπηρεσίες οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου
- Σχεδιασμός διαδικασιών
- Διαχείριση ημερολογίου και ραντεβού
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Δημιουργία και επεξεργασία εγγράφων
- Διαχείριση αρχείων
- Καταχώρηση δεδομένων
- Προμήθειες, αναφορές εξόδων
- Δημιουργία αναφορών
- Έρευνα
- Μεταφράσεις από/σε Αγγλικά/Γερμανικά
- Διόρθωση και επιμέλεια κειμένων
- Email marketing
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες
- Αποστολή και παρακολούθηση προσφορών
- Διαχείριση Social Media
Διάλεξε πακέτο
10 ώρες το μήνα
Το πακέτο αυτό είναι ιδανικό για όσους εσάς χρησιμοποιείτε μία virtual assistant για πρώτη φορά και θέλετε να αναθέσετε βασικές εργασίες.
(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)
20 ώρες το μήνα
Πακέτο κατάλληλο αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια με τη διαχείριση των ραντεβού σας, τα social media, την εκτέλεση κάποιου έργου ή τη διοργάνωση εκδηλώσεων.
(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)
30 ώρες το μήνα
Χρονοβόρες και πολύπλοκες εργασίες που απαιτούν αφοσίωση και αποτελεσματικότητα. Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την επιχείρησή σας επίπεδο; Επωφεληθείτε από αυτό το πακέτο.
(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)
ελάχιστη παροχή υπηρεσίας 2 ώρες
Custom υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη.
(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)
* Τα πακέτα προπληρώνονται.