Η σωστή οργάνωση και διαχείριση του γραφείου σας διασφαλίζει ότι οι εργασίες της επιχείρησής σας θα υλοποιούνται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, δηλαδή άμεσα, ποιοτικά και με τη χρήση λιγότερων πόρων. Η υποστήριξη που σας προσφέρω αυξάνει την αποδοτικότητα των στελεχών, τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησής και διευκολύνει τη λήψη σωστών αποφάσεων.

Υπηρεσίες οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου

  • Σχεδιασμός διαδικασιών
  • Διαχείριση ημερολογίου και ραντεβού
  • Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Δημιουργία και επεξεργασία εγγράφων
  • Διαχείριση αρχείων
  • Καταχώρηση δεδομένων
  • Προμήθειες, αναφορές εξόδων
  • Δημιουργία αναφορών
  • Έρευνα
  • Μεταφράσεις από/σε Αγγλικά/Γερμανικά
  • Διόρθωση και επιμέλεια κειμένων
  • Email marketing
  • Έρευνα ανταγωνισμού
  • Επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες
  • Αποστολή και παρακολούθηση προσφορών
  • Διαχείριση Social Media

Διάλεξε πακέτο

180€

10 ώρες το μήνα

Το πακέτο αυτό είναι ιδανικό για όσους εσάς χρησιμοποιείτε μία virtual assistant για πρώτη φορά και θέλετε να αναθέσετε βασικές εργασίες. 

(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)

Ας ξεκινήσουμε
320€

20 ώρες το μήνα

Πακέτο κατάλληλο αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια με τη διαχείριση των ραντεβού σας, τα social media, την εκτέλεση κάποιου έργου ή τη διοργάνωση εκδηλώσεων.

(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)

Ας ξεκινήσουμε
450€

30 ώρες το μήνα

Χρονοβόρες και πολύπλοκες εργασίες που απαιτούν αφοσίωση και αποτελεσματικότητα. Είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την επιχείρησή σας επίπεδο; Επωφεληθείτε από αυτό το πακέτο.
(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)

Ας ξεκινήσουμε
25€/h

ελάχιστη παροχή υπηρεσίας 2 ώρες

Custom υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη.

(Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)

Ας ξεκινήσουμε

* Τα πακέτα προπληρώνονται.